Hanımlaaar hanımlarr
kızıma geçici bir oda yapmıştık kiracıyız diye ve yapışık ikiz gibi olduğumuz için hiç kullanmak nasip olmadı…
bugün tam 10 aylık minişim 💃🌿♥️
yeni evimizde oda takımı almak istiyorum ama fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var en acilinden 🚨
güvenilir, uzun süre kullanabileceğim, uygun fiyatlı, sağlıklı oda takımı düşünüyorum nasipse.
odalarınızın resimlerini atsanız ne güzel olur♥️🌸