Hanımlar taşınacağımız evde ısıtma sistemi doğalgaz vs yok klimalı ev. Tüple uğraşmak istemiyorum artık yetti canıma. Ankastre alacağız nasip olursa.
cam ocaklar nasıl kullanışlı mı?
elektrikli Ocak yavaş mı yapıyor yemeği?
cam Ocak mı almalıyım yoksa klasik mi?
tecrübelerinize ihtiyacım var 🤍