ilkmucizem 20 gün önce sezeryan oldum genel olarak toparlandım iyiyim ama göbek deliğimin tam altında acı var dokununca tişört değince bile acıyor bu normal midir ne zaman geçer
Aybuk06 ilkmucizem merhaba kimse yazmamis ayni durum bende de var 18. Gunum nerdeyse gecmedi dokununca aciyor. Suan nasilsiniz
Seveny ilkmucizem ah canım olur tabiki kaç kat kesildik sadece kesilmeyle kalsak elleriyle ayırıyorlar kesiği ya sadece dikiş olan yer değil daha üst kısımlar iç kısımlar öyle hemen iyileşmiyor bende 50 günlük anneyim
Merveee_94 ilkmucizem bende hiç öyle bir acı olmamıştı sezeryandan kalan tek şey uyuşukluk oda ne kadar sürer bilmem
ilkmucizem Aybuk06 2,5 ay oldu doğum yapalı o aşırı acıma hali geçti, ilk zamanlarda tişörtüm değdiği yer bile acıyodu ama şimdi yüksel bel pijamalar eşofmanlar giyebiliyorım 🥰
Aybuk06 Sinemis89 insallah . Takıntı yapmaya basladim. İyilesemicem diye. 20. Gunum nerdeyse. Henuz ev isi yapma asamasina gelemedim cok üzülüyorum
Zehra3737 10ay oldu elimi karnima bastirip gezdirince aciyor ve uyusuklukda var cok olmasada normal sanirim
Aybuk06 Zehra3737 evet bastirinca ayri bi aci oluyor. Benim bir de dikis uzerinde şişlik de var. Dikislerim geriliyormus gibi hissediyorum . Hayirlisiyla toparlanmayi bekliyorum 🙏
Aybuk06 Seveny haklisiniz sonucta bi ameliyat geciriyoruz. Ama sabırsıziz iste. Forumda okuyunca 10 20 gunde zimba gidiydim diye yorumlari, insan kendinde ariyor biseyler