1 ay 6 günlüğüz.oğlan bana yapışık sürekli elim kolum bağlı. gündüz uyku desen sadece kucağımda. gece de 2 saatte bir uyanıyor.kolik bir bebeğim var. emziğe nasıl alışır?nasıl emzik almalıyım? bana önerebileceğiniz emzikler neler acaba?yardımcı olursa ız çok sevinirim