Merhaba hanımlar kızım 19 aylık oldu daha önce hiç yastık kullanmadık. 2 gündür gündüz uykusunda yastıkla yatırıyorum ve daha uzun uyudugunu farkettim. Yavaştan yastık kullanımına başlamak istiyorum ama nasıl bir yastık olması gerektiği ile ilgili bilgim yok. Önerilerinizi bekliyorum.