Marjinal_Anne2 Ya 2 gündür ben de böyleyim, az önce soğan doğruyordum sarma yapayım dedim çok oldu yemeyeli, sonra yarım bıraktım kim uğraşacak diye, gözüm kesmedi devamını getirmeyi, eşimi aradım akşam gelirken dışarıdan yemek yaptır diye.
Çocuk konusunda da aynı şeyleri düşünüyoruz, oğlumda çok ilgi isteyen, kucak isteyen bir bebek, çok zorlanıyorum 🤦🏼♀️