Asilmom gaz bence Yenidoğanların en büyük sorunu. Emmeyen bebeği bir şekilde besliyorsunuz , kaka yapmıyorsa da 10 güne kadar sorun olmuyor çünkü bebeklerde bağırsak tembelliği oluyor henüz tam gelişmediği için . Ama gaz gerçekten büyük sorun . Ben dediğim gibi hiç gaz olmasını beklemeden kullandım , belki de bu yüzden çok faydasını gördüm . Hiç müdahalesiz her iki çocuğumda hem üstten hem alttan gazlarını çıkartıyorlar . Belki kolik bebekler olmayacaktı ben damlaya bağlıyor olabilirim . Mesela şu an 18. Gün sadece gün sonuna yakın saat 17.00 gibi 15 damla veriyorum . Bebeğim rahat uyuyor , ben yediklerim içtiklerim yüzünden vicdan azabı yaşamıyorum . Hem emzirip hem mama veriyorum ki bence mamadan çok anne sütü gaz yapıyor . Denemenizi ve bebeğinize şifa olmasını diliyorum . İnşallah sağlıkla büyütün kuzunuzu .