Uzayliakrep Herkese merhaba, Philips anti kolik biberon setini kullanan var mı? Memnun musunuz ? Yeni dogan biberonunu bebegin çekmesi için emme gücünün çok yüksek olması gerekiyor diyorlar. Kullananlar bebeğiniz rahat çekiyor mu biberonu ve akıtma yapiyor mu?
Asi-ka Uzayliakrep biberona verdiğim paranın haddi hesabı yok eşim dalga geçiyor çocuk okula başlayacak hala biberon alıyoruz diye 😂gazlı bebeğe yapacak birşey yok sanırım o dönemi kendi atlatana kadar hiçbirlerim faydası olmuyor 5ay yaşadık maalesef.ben aventten memnunum ama dışarıdan gelişi durmuş ayına uygun emzik bulamadım
Astalavistaaa Prematüre bebeğim için 6 aydan fazla kullandım, ne gaz sorunu yaşadım ne de emme sorunu. Şiddetle tavsiye ederim. Bebeğimde hiç gaz problemi olmadı ki doktorumuz önermişti.
Mensurece Biz cam olanını kullandık. Kendi sütümü veriyordum. Memnundum. Çocuğa vermeye vermeye unuttu ama şuan biberon tutmuyor :)
Pantikatak Uzayliakrep ben mükemmel bir biberon olduğunu düşünmüyorum yok yani öyle bişey, aventi al geç sen
Epifenomen-gkc Uzayliakrep bebeğim 9 aylık daha yeni 3 numara uca geçtim antikolik 1 numara biberon ağızlığı hiç anne memesi gibi değil çok hızlı akıyor. Ben çok pişman oldum gaz da engellemiyordu hızlı aktığı için. Allah’tan meme reddi yapmadı ama dedigim gibi şimdi alacak olsam Dr browns dan başka almazdım
Uzayliakrep Pantikatak tabi ki mükemmel bir biberon yok. Ama insan yinee de iyisini bulmaya çalışıyor 😊
Uzayliakrep Asi-ka hahah bende öyle olmaktan korkuyorum. Tek umudum çocuğumun gazlı olmaması 😂 gazlı olursa ne yapacam bilmiyorum 🤦♀️ bu biberon işi aslında bebege bağlı bir durum. Hangisini severse artık