AysunKerem sizi en çok ben anlarım benim eşim de ayda 7-8 nöbet tutuyor o da sağlık çalışanı zaten benim de en büyük yardımcım o evdeyken ben daha rahatım kendi annem varken bile o kadar rahat değilim yani ,doğum şeklinizi veya bu aşamalardan geçmek bu kadar zor olması sizin elinizde değildi o yüzden kendinizi o konuda suçlamayın derim, doğumdan dolayı olduğunu da düşünmüyorum benim doğumum çok iyi geçti 1 saat sürdü giriş çıkışım doğumhaneden normal doğumla doğurdum herhangi bir komplikasyon olmadı doğumda ama sonrasında kan uyuşmazlığına bağlı sarılık gelişti kırkımıza kadar hastanelerdeydik sütüm gelmedi kendimi çok suçladım işe yaramadığımı düşündüm etraf suçlarcasına konuştu sanki benim elimde etraftakiler zaten lohusa depresyonuna sokuyor insani bunu biliyorum kızımda bir sıkıntı yok çok şükür sadece zayıf diğer tüm gelişimleri normal 3 aylıkken kahkaha attı 3,5 aylıken eline verdiğimi tutmaya başladı 5,5 aylık döndü nitekim 8,5 aylıkken oturmaya emeklemeye ve ayağa kalkmaya başladı o süreçte herkes ay niye oturmuyor ay emeklemiyor ay yaşıtları yürüyor dedi açıklamaktan Yoruldum ama kızım biriktip biriktip yaptı herşeyi bir anda 12,5 aylıktan beri de desteksiz yürüyoruz şuan da konuşması yok şimdi de o dert olmuş her seferinde insanlar bir şey der, o yüzden akışına bırak zamanla yapacaktır tam böyle üstünde durmaktan vazgeçtiğinde yapıyorlar genelde üzülmeyin derim insanların dedikleriyle