Zaten zayifti ama hareketleri sağlığı yerinde diye pek takmiyordum 9 kilo 300 gramdi şükür diyordum gecen hafta ateşlendi ve istahsizlandi hic bisey yediremedim devamli miz miz agliyordu bu sabah tartayim dedim yarim kg vermis yüzü iyice küçüldü cok.moralim bozuk neyapabilirim varmi tavsiyesi olan Allah rızası için doktora götürdüm boyuna göre kgsi az ama sorun değil demisti aşısı var yakinda yine goturcem ama.ozamana kadar tavsiyesi olan varsa yazsin lütfen 😔