Kızlar bebeğim 6 aylık. Kakasını hep ıkınarak yapıyor. Top gibi poposunda kalıyor. Cok üzülüyorum. Yedirdiklerime zeytinyağı ekliyorum. Gün içinde su içiriyorum anne sütü alıyor aynı zamanda. Ek gıdadan önce böyle bir sorunumuz yoktu. Kan ilacı ocean kullanıyorum. İyice bilgilendirmek istedim. Daha ne yapmalıyım ?