Arkadaslar sabahtan beri sol gogsum koltuk altima dogru cok ağrıyor basımda ağrıyor üşüyorum sanki hafif neden oluuor olabilir göğsümü sağıyorum iki saate bir ama acisi gecmiyor diger goguste birsey yok genel olarak sol göğüste hafif sertlik var ama pütür pütür elime gelen birsey yok gogus ucumdq cok acıyor o göğüste neden olabilir hic yaşayan varmı