Ishakpasa Hanımlar ek gıdaya başladık. Tadimlardayiz ancak şu iki gündür oglumda inanılmaz gaz oluyor gece gündüz biberonuda hızlı çekiyor. Ek gıda döneminde normal mi? Yoksa biberondan mi? Yada benim yediğim birşey alerji mi yaptı bilemedim?