Bebegim_28 Becausefirstmom boyanın herhangi bir zararı yok. Ben 6.ayda boyattım ama bebeğime bakan olmadığı için 6.ayı bekledim yoksa 40 çıkınca boyartırdım 😁gelinimiz 40 günlükken boyattı
Atamom16 Becausefirstmom 2. Ayda boyadım ama organik boya kullandım ben kuaförüm riske edemem doktoruna danışmadan dedi
baderya Becausefirstmom birçok araştırmam sonucunda boyattım 💃 hamileyken doğuma yakın doktorumun izniyle sadece 1 kez boyadım emzirmede ise çok okuyup araştırıp boyatmaya karar verdim ancak bebeğime asla boya vs kokusu koklatmadım o uyurken hallettim