Tospikannesiii Arkadaşlar başka bir yerden temin ediyorduk fiyat olarak baya yükseldi bu kırmızı beyaz sitesine baktım daha uygun fiyatı ama daha önce hiç alışveriş yapmadığım için güvenemedim size danışmak istedim
mom24532 Tospikannesiii bende biraz çekinerek aldım mama sonuçta şakaya gelmez ama dibini gördük hipp marka idi. 🌼
Gulhifa15 Tospikannesiii ben aldım mama daha bugün geldi. Sipariş verir vezmez kargoya verildi. Son tüketim tarihleri 2022. Hızlı kargo. Diğer sitelerde aşırı pahalı
Kk41 Tospikannesiii evet memnun kaldım hatta burda post açmıştım güvenilir mi diye bi çok kişi yazmıştı güvenilir diye
Tospikannesiii Kk41 Çok teşekkür ederim 😍 peki bg store diye bir site daha buldum orası hakkında fikriniz var mı 🙏🏻
Tospikannesiii mom24532 Çok teşekkür ederim bir de BG store diye bir site buldum orası hakkında fikriniz var mı 😊
cileklikahve94 Tospikannesiii mama alan biri kişi ile yorumlaşmıştık yerleri izmirde güvenilir demişti ama bende henüz almadım ordan 😊
mom24532 Tospikannesiii orası bir bebek mağazası giyim kıyafet var mamada satılıyormus bende gordum geçen gün ama sahte vs olma şansı yok bence
Gizemnilmila Tospikannesiii bende hep kırmızı beyaz dan alırdım mama kullandığımız dönem güvenilir bir site hiç birşey olmadan elime ulaşıyordu ve skt si uzun oluyordu yani skt si yaklaşmış ürün göndermiyorlar