Hbbadgzl Oğlum 2 yaşında kızım ise 1 ikisi de el ayak sendromu denilen bir hastalığa yakalandı süriyelilerde olan bir virüsmüş bizim direncimiz olmağı için ağır geçiyor bütün vücutları yara döktü ve ilacı yok başına gelip atlatan var mı aranızda 😥😥