Postları hep okuyorum oğlum kokulu kaka yapıyor, bağırsaklarında enfeksiyon vardı, bağırsak düzenleyici kullandım gibisinden çok yazan olmuş.
Benim oğlum da 4,5 aylık. Boy,kilo, aşı takibi haricinde doktora götürmüyorum. Kakası kötü kokuyor. Hatta kaka yaptığını kokusundan anlıyorum. Ben bu durumu aylardır normal karşılıyordum Sonuçta kaka yani illaki kokar diye düşünüyordum ama postlarda okuyunca bi tedirgin olmaya başladım. Kaka rengini yapısını hep internetten bakıp takip ediyorum. Siz de durumlar nedir doktora gitmeli miyim kafam karıştı? Bu arada mama takviyesi kullanıyorum ondan da olabilir bence