Kızlar kızım 4ay 26günlük önceden gazı yoktu şimdi helak oluyor çocuk ağlamaktan karnına masaj yapıyorum sesler çıkıyor baloncuk patlar gibi çorap giydiriyorum belki ayağı üşüdü ondan oldu diye ama yine aynı gaz şurubu almalı mıyım çok kötü oluyor pilates topunda emziriyorum zorla yoksa aç kalıyor emmek istemiyor