Mom07374 İnternette gördüm. Denedik oldu diyen vardı, cıvık oluyor diyen vardı. Denedim, olmadı arkadaşlar.
Bikedibikizannesi Mom07374 anne sütü kaynatılırsa içindeki bütün değerleri vitaminleri yok olur. Bu yüzden sağdığımız sütü oda ısısında veririz ve ısıtılması gerektiğinde kaynamış suyla değil sıcak suyla ısıtırız. hiç yoğurt yapanı görmedim ama bana bu sebeplerden doğru gelmiyor.
Betim Bikedibikizannesi anne sütü kaynatılarak yoğurt yapılmıyor zaten . Normal bebeğe verirken nasıl ısıtıyorsak o şekilde ısıtıp yoğurt karıştırıp mayalıyoruz
Mom07374 Betim keşke olsaydı ya ek gıdaya geçişte verirdik hayaller kurmuştum 🤷🏻♀️ İnşallah muhallebisi olur yoksa buzluktakiler boşa gidecek
Rabiazulal Yoğurt olur mu bilmiyorumda yoğurt yapacak kadar sütünüz çokmuş maşallah ne artırdı sütünüzü neler yiyosunuz gün içersinde
Mom07374 Rabiazulal hiperlaktasyon var bende ne yazık ki bir şey yapmadım halalarımda da varmış mastit olmamak için sağdığım sütten yaptım ama süt arttırmak için Bestlak öneririm
Betim Mom07374 benim de buzluk dolu, meyvelere karıştırıyorum ben de .. yoğurt yaptım yedi ama sevemedi pek ☺️