Eda639 Cerazette bütün hormonlarımı alt üst etti . İlaci 2 ay kullanmadım bugün anca adet gördüm icim cok rahatladı kaç defa test yaptım negatifti ama bugün içim dahada bi rahatladı 😀
HeartShapedGlasses Eda639 ben cerazette kullanmama rağmen 15 gündür adet oluyorum. Çoğu kişi adet olmuyormuş o ilacı kullanırken
Mombaby123 Eda639 bende ilacı kullaniyorm 1 aydrli adet görmüyorum test yaptım best-of de inş bi an önce olurum bnde