kurbağa yatışı, tek başına hipotoni sebebi midir. Yani kurbağa şeklinde yatan bebekler hipotonik midir ? Kızım sırt üstü yattıgında kurbaga yatısı yapıyor ama hep o sekilde uyumuyor çok sık dönüyor uyurken, sıkça pozisyon değiştiriyor ama işte o yatışı yapıncada aklıma takılıyor.Belirtilerine baktım aslında ama tecrübeli annelere de bi danışmak istedim. Kızım 19.ayın içinde hala yürümüyor. Emg testi yapıldı temiz çıktı şükür. Ama 4 aya yakın olcak yapılalı hala aynı yerdeyiz yürüme yok. Kendi basına oturma pozisyonua geçiyor rahatlıkla , oturabiliyor saatlercede ama daha çok yatmayı seviyor.Biz kaldırıp koltuğa koyunca sıralıyor ama kendi kalkmıyor. Emekleme de yok popo üstü gidiyor. O da heryere gitmez ayagımın dibine gelir durur orda yatar sonra. Umarım bebeğim tembeldir ve bi sorunu yoktur. Ve bian önce yürür de ben de düşünüp durmaktan kurtulurum 😔