Kızlar demin 7 aylık oğlumla düştük yüzüstü ben kolumu yüzüne doğru kapatttm ama yüznn bi kısmı vurdu yere gözünn üstü biraz şişti ve kızarıp morarıyor fotoğraf atmayı bilmiyrom buraya gösteremyorm o yzden buz koymama izin vermyo ağlıyo ne yapablirimm😭😭