Busevedat2501 Kızlar 6 aylık bebegim var burun egriligi ameliyatı olucam kanamadan dolayı lazerli agrısız morarma olmadığını söyledi doktor olanlar bilgisi deneyimi olan var mı
Prenseslinam Busevedat2501 bende oldum 4 sene önce et ve kemik eğriliği hiç sıkıntı cekmedim morarma agrı bile olmadi doktor çok önemli bi ameliyatta benimle ayni zamanda farkli doktorda komsumuzun kizi oldu onda cok morarma olmus lomsular gecmis olsuna geldiginde soylemislerdi sana masallah dediler komsunun kizi berbat yuzu demislerdi
Derinkusum Ben oldum da bende kemik vardı canım benim hiçbir sıkıntım olmadı sende de olmaz morarma felan eskide kaldı morarma kanama daha çok estetikte oluyor
Prenseslinam Busevedat2501 olmaz benim bahara denk gelmisti izmirde alsancak nevvar salih işgören devlet hastahanesinde olmuştum doktorumdan allah binkere razı olsun adı musa doğanay yak8nlarda yaşıyorsanız tavsiye ederim