Dilanomer Benim bebeğim 1 aylık hiç durmuyor bi kaç kişi emzik ver diyor bende hiç istemiyorum alışsa zor bırakıyor sizce vermelimiyim bide hangi emziği veriyim top olan mi yoksa damaklimi
Su1 Dilanomer ben verdim kızıma tutmuyordu zorla verdim damaklı tutmadı bibs aldım onu verdim rahatlığını yaşıyorum
Gulsee Dilanomer benim bebeğim kolik 2 aylık oldu yeni vermeye başladım geç bile kalmışım enayi gibi damaklı benimde
pozmen Ben hastaneden eve gelir gelmez verdim philips avent emzik hemen tuttu valla zaten hemşireler diyor en erken dönemde verdin verdin sonra zor tutuyor diye. Çocuk doktorumuzda önerdi zaten ellerini ve kıyafetini emmesinden iyidir emzik dedi . Valla ben iyi ki vermişim hemse kurtarıcı oldu dışardayken hemen meme veremiyorsun en azından oyalanıyor yalancı emzikle.
Yagmurtekin Dilanomer ben aventin damaksızını verdim, ilk doğduğu gün hemde, şu an o kadar rahat ki, ondan başka emzik tutmuyoruz biz. Bazen istemediğinde kendi diliyle atıyor ellerini kullanıyor emzik olarak 🤗
durununannisi__08 Dilanomer bende senin gibi dusunup vermedim ve hayatimin yanlisini yaptim emzigi veriyosun emziriyosun sonra kendi kendine uyuyo sesi cikmiyo arkadaslarimin bebekleri ole benimkine emzik vermedim disarda agla evde agla karni tok beni emzik olarak kullanmak icin misafir geliyo agliyo hep agladi sonra emzik vermek istedim 2. Ayinda almadi halada almiyo ah keske alsa suan 5 aylik oldu artik o gaz dönemlerini atlattik ama keske verseydim
dinibilgicianne Dilanomer Dini inancınızı bilmiyorum eğer benimle aynı dine mensup değil iseniz lütfen alınmayın ve banada kırılmayın😊 Eğer bebeğiniz çok ağlıyor ise size tavsiyem inşirah ve rukye Ayetlerini surelerini okumanız veyahut dinletmeniz olucaktır. Ben evladıma hep dinletirim ve gündüz günümüz emziksiz sakin geçer evimde hep bu sureler ayetler açıktır. Sadece gece emzik veririm oda dili boğazına kaçmasın diye 🌷
Ftmomrgkhn Dilanomer Kesinlikle vermelisiniz büyüdüğü zaman vermek istediğinizde tutmuyor ben de ilk zamanlar sakıncalı diye vermedim sonra ellerini emmeye başladı doktorumuzda ellerini emecegine emzik emsin dedi ama maalesef hiç tutmuyor
arifekldrm Bende 2. Gün verdim. Çok rahatım 13 aylığız. Şuan sadece uyurken emiyor gündüz teklif etsende kendisi atıyor
MotherOfAlmila Dilanomer Biz 4. Ayi gectik dogdugundan beri vermedim. Sizin de dediginiz gibi sonrasi zor olur ve de damak yapisi bozulmasin diye. Suan versem de tutmaz bu yuzden. Diliyle iter yabancilar.