Buseniz
Hep öyle miydi yoksa son zamanlarda mı öyle acaba? Benim oğlum da çok sever yemeyi ama son 1-3 haftadır yemiyor doğru düzgün. 1 hafta sadece süt içti, normalde içtiğinden 1 ya da 2 ölçek az içiyor onu da 😔 9.5 aylık, biraz kilo verdi ama sağlıklı çok şükür. Tabağı görünce heyecanlandığı tarhanayı bile yemiyor 🤷🏼♀️ Sıcaklardan olabilir diye düşünüyorum, bizim bile canımız hiçbişey yemek istemiyor bu sıcakta. Bir de diş iştahsızlık yapıyordur 😬