Btlbrssk Bbgkbdk biz geçirdik 38 derece Ateş vardı 2 gün uyurken ağlayarak uyanıyordu bir yerleri ağrıyordu galiba calpol pedifen dönüşümlü verdim 4 saatte bir size de geçmiş olsun
tardis Bbgkbdk biz de atlattık. Ateş düşürücü kullandık bol bol emzirdim. 2 günde ateşi filan kendine geldi. Hafif halsizlik oluyor tabi. Yavrum derdini de söyleyemiyor.
Bbgkbdk Btlbrssk benim kız kardeşim pozitif oldu ve bilmeden görüştük. O yüzden tetikte bekliyorum çok korkuyorum ben aşılıyım umarım aşının antikorları bebeğime geçmiştir. Siz asılı mıydınız? Size de gelmiş geçmiş olsun
Btlbrssk Bbgkbdk hayır maalesef aşı olmamışım daha doğrusu aşı sıram gelmemişti gelseydi hemen olurdum bu ay 3 ayım oluyor covid olalı hemen gidip aşı olacağım
tardis Bbgkbdk hayır yaptırmaya gerek yok ikiniz de ilaç kullanamazsınız dedi doktor. Bebeği boşuna hırpalamayın dedi doktor.