[silindi] Nida123 1 ay aşısı ateş yapmıyor genelde 2. Ay aşısı ateş yapabilir ama her bebek farklı tabi bizde olmamıştı çok şükür
Asli32 Bizde ateş yaptı 38 ateşi geçtik hemen calpol verdim bir çay kaşığı sonra gece bir kere daha verdim öyle geçti genelde ateş yapmıyormuş ama bizde yaptı