11 ay 5 günlük erkek bebeğim var. Doğduğu günden beri çok şükür gün yüzü göstermedi bana. O kadar zor o kadar problemli ki. Hiçbi açıdan yüzüm gülmedi. Ne uyku ne yemek daha bir sürü konu. Şunu merak ediyorum sizin bebeğiniz de böyle mi. Yaşadığım durum normal mi ? Kendimi sorgular oldum. Nerde hata yaptım diye. Çok mu şımarttım. Her istediğini yaptım kendimi paraladım resmen. 11 aydır ben adam akıllı uyumadım. Defalarca kalkar gece. Sabah olur kahvaltı hazırlarım. Yemez. Herşeye bir itiraz inatlaşma. Altını değiştirirken zaten düşman oluruz. Kıyamet kopar yatırdığım an. Kaçar durmaz. Telefon tablete şimdiye kadar top yekün karşı çıkmış biri olarak artık bende veriyorum çünkü o kadar zor durumda bırakıyor ki. Bu sıcakta sırf sıkıldı diye arabasına koyup parka götürüyorum. Yarı yolda ağlamaya başlıyor kucağına al diye. Uzun yolculukta asla oto koltuğunda durmak istemiyor. Ne yapmalıyım lütfen tecrübeli anneler. Benim ilk bebeğim. Şimdiden teşekkürler ☺️