Hanimlar yaşım 29 alt tabakada dişlerim hepsi çürüdü genç yaşta dişlerimi kaybettim. Ailede genetik dişlerim doğdum doğalı hiç sağlıklı dişlerim olmadi okadar iyi bakmama rağmen 8 tane alttan çekmek zorunda kaldim üstte hep hasarlı ve protezli.size demem şu alt tabakada sadece önden 4 tane ana diş kalmış arkada bağlantida yok köprü protezi yapmak için. Imkanimda yok implant yapmaya doktorlar cok gençsin çene tedavisi için ama mecburum aç kalıyorum birseyden tad alamıyorum genç yaşta nine oldum😭varmi aranizda cikartmali çene diş yapan. Veya bilgisi olan çevresinde yapan yada.nasil bir hayat yaşanıyor acaba😣