Kızlar bu zamana kadar çok iyi gidiyordu amaa çok sık uyanıp emmek istiyor.Uyanık dediğim de gözü kapalı.Pışpışlasam kucağımda gezdirsem diyorum gece o saatte aklıma sadece emzirmek geliyor.Acaba diş huzursuzluğu mu ne zaman geçer bu dönem çok yorucu.Ben rüya beslenmesi yapıyorum.gece 1 ve gece 4 gibi ama 6 da bi daha uyanıyor