Ssssraa Ben başkentteyim ama başka şehirlerden de yazanlar olmuş elektrikler yok diye, neyin nesidir bilgisi olan var mı?
VelardaEdiz Deleltedmom_69 evet bize de öyle sabah çok erkenden gitmiş kalktığımda gelmişti şimdide sularımız yok
Nik_mik_yok Ssssraa Az önce Medas dan msj geldi bana . Orman yangınları sebebiyle ara ara tüm bölgelerde kesinti olabilir diye