Dmlafrkn İnan o kadar milliyetçiyim ki fakat bizi bu kadar aciz çaresiz bırakan devlete kızmak lazım en basında. Bakanın egosu yüzünden hurdaya çıkarılan uçaklar, kör sağır dilsizi oynayan devlet büyükleri, giden canlar, tek varlığı evini ağacını kaybeden insanlar içim acıyor. Allah yardımcımız olsun ülkecek cok zor günlerden geçiyoruz keske devletimiz gerçekten güçlü olsaydı da yardım dilenmek zorunda kalmasaydık hiç