Sadece stajım kaldı anaokulunda 2 kere staj yaptım çocuğum hastalanınca bırakmak zorunda kalmıştım tekrar başlama şansım var ama sorum şu…. Ben hafta içi derslere girip hemde haftanın 5 günü staj yapıyodum şimdi nasıl olcak derse girmek yok online eğitime geçildi anaokulları da kapalı????