Merhaba hanımlar, 7 aylık bebeğim var. Sabah kahvaltısında önce 90 cc formül süt veriyorum uyandığında bir saat sonrada yumurta sarısı bir tane cici bebe formül süt ya da meyveli tahıllarla karıştırıp yediriyorum. Ve yatırıyorum saat 12 gibi uyanıyo. Bu sefer yine yarım kase sebze çorbası 90 cc mama. Akşam hariç öğünler bu şekilde bazen 60 cc içtiğinde oluyo. Çok mu yedirerek çocuğu yoruyorum 🤷♀️