HeartShapedGlasses Doğumdan 9 ay sonra ilk kez regl oldum ve 15 gündür devam ediyor. Doktora gidemiyorum bebeği bırakacak kimse yok. Normal mi bu?
Gzdzeynep HeartShapedGlasses bence normal değil hiç bu kadar uzun sürmedi benim ve 10 günü geçince gelin diyorlar. Mutlaka gitmeniz geekiyor doktora.