Ebrulideniz
Ebrulideniz merhaba,ben bebeğime ilk iki kuty aptamil vermiştim sonrasında doktorumuz bebek kusmuyorsa,kilo alımı yerindeyse marka fark etmez deyince bebelaca geçtik. Gayette memnunum. Ne gaz problemi yaşadık,ne kilo sorunu. Fiyatı da makul…(Etki ve yan etkileri bebekten bebeğe değişebilir.) Deneyebilirsiniz