Cihangirosman Arkadaşlar ben aptamil conf ,evolvia,humana denedim hiçbiri iyi gelmiyo bebişim kasılıyo uyuyamıyo napmam lazım hangi mama iyi gelir ?!!
TwinsMom24 Cihangirosman doktorumuz novalac kolik mama önerdi onu kullandik arti sab damlasi baya sakinledi. 3 aydan sonrada yavas yavas azalttik dozu aptamille karıştırıp verdik. Sonra tamamen aptamile geçtik
Beybikolarr Cihangirosman sma comfort kullanıyoruz bizde gazlı çocuklara bunu öneriyorum demişti doktorumuz artı metsil bio gaia damla çok şükür gaz problemi yaşamadık ayrıca bebelag gold nutrikonfor aptamil conformili önermişti ama sma iyi geldiği için değiştirmedik