ebryy Bebeğim 2 ay 25 günlük.doğduğundan beri mama takviyeki gidiyorduk ama 10-15 gündür memeyi hiçbir şekilde tutturamıyodum, tabi o sırada sütüm gitti.sağdım ettim biraz biraz geri geldi.şimdi eds ile tutuyor.emdikçe sütüm geri gelir mi?
Boncuk1412 ebryy instegramda emzirme danışmanı Dilruba Demirezer var. Kesilen sütün geri geleceğini söylüyor. Ben de çok yardım aldım kendisinden. Mesaj atarsanız dönüyor mutlaka. Telefon numarası da 05332120412. Çok ciddi bir durum yoksa ücret almıyor, ulaşıN bence kendisine
ebryy Cgdmltr93 geceleri şu an için dahil değil maalesef tutturamıyorum ama geceleri de dahil edeceğim inşallah