Ngngng Benimki kaliteli pamuklu muydu neydi, ne çökme ne yıpranma olmadı. Ara kat aparatını taktım üzerinede ince yatak duruyor. Gayet rahat yatıyor. Park beşik için o yataklara gerek yok. Herkes geçti diye geçmenize gerek yoktu yani, o zaman yükseliyor ve atlama ihtimali yüksek. İsterseniz duruyorsa ince yatağı, öyle deneyin. Bebeğin zaten 2 yaşına kadar ortapedik bir zeminde yatmaması gerekli omurilik sağlığı için. Bu sebeple de böyle tercih ettim.