Esracim Ben biyoloji öğretmeniyim ama atanamadim. esim de bilişim öğretmeni kadrolu. Yurtdışında çalışmak yani ogretmenlik yapmak için bilginiz var mı acaba nasıl bir yol izlemeliyim