Kızlar önceden bebeğim emerdi mama verirdim içerdi onu da sürümün yetmedigini düşünürdüm mama vermesen elini emer ağlardı verince susar uyurdu şimdi kaç gündür mama vermiyorum bol bol memede tutuyorum emmesini sağlıyorum ağlamıyor uyuyor doyuyor mu sizce çevremdekilerin baskısı da çoktu doymuyor vs diye