hazelrya 20 günlük bebeğim kakasını yapamıyor yapmak için ağlıyo ıkınıyo midesi taş gibi sertlesti gaz damlası verdim ama çok işe yaramadı gazını çıkartıyor tek sorun kakası. Hatta bu yüzden 2 dk 3 dk emip bırakıyor
Mucizem-Sare54 hazelrya canim benim kızımda öyle oluyodu lagman yaptılar bir iki kere acile ama ben çocuk doktoruna çıktığımda fitil istedim fitil verdi o sekilde atlattik o günleri
Deletedmom_36 hazelrya bence bir cocuk doktoruma goturun o aylarda kziimda kaniz olmustu saglik ocagindaki doktorumuz ben problemi anlamadan kabizliga cozum bulurum ama bir problem varsa onu anlamam demisti henuz cok kucuk bebeginiz cocuk doktoru anlar sorununu🤗
Kedogan hazelrya gaz sancısı var sen hep kakasi var sanıyorsun canım ben aguline şurup la çözüm buldum doktorumun tavsiyesi denemek istersen
hazelrya Kedogan Bizde gittik az önce dubhalac surup verdi ama kullanıp kullanmamakta kararsızım ne kadar bitkiselde olsa insan korkuyor
milasuna hazelrya ben 20 günlük Ken biogaia adında bir bağırsak düzenleyici protige başladım doktor verdi sizde bir sorun ondan sonra kakasını rahat yapardı
Kedogan hazelrya onu bana hamileyken vermişti hiç kullanmadım bi abla kullandı aşırı gaz yapmış aşırı derece artık tutamıyordum diyordu bebekte nee yapar bilemiyorum