Zeynep87 Kızım 6 aylık sabah 7.8 gibi kalkar kahvaltı yaparız hep beraber sonra ortalıgı toparlar 10 gibi uykuya yatırır evi süpürür silerim akşam yemegimi sabahtan koyarım kızım 11.30 da kalkar biraz balkonda otururuz oyuncaklarını cıkartırım orda oynarız sonra içeri girer bişeyler yediririm bi borcamın içine su doldurur kapakları atarım onlarla oynar yarım saat kadar sonra hava serinleyene kadar evde vakit geçirirz uykusunu yapar dışarı çıkarız akşam 8 e kadar dışarda gezer oynarız sonra eve gelip duş alıp karnımızı doyurur yatarız gece milyon kere kalkar 😬😁😁😁😁🤦🤦🤦