Mucizemsin21 Ay kızlar nasıl tarif etcem bilmiyorum hani korktumuzda hık diye ince bi ses çıkarırız ya bebeğim 5 günlük emerken o sesi çıkarıyor hık hık diyor nefes alırken ama normalde çıkarmıyor bazen uykusunda da diyor bu normal bişeymi
plakayerli Mucizemsin21 bence uzun süre nefes almadan sütü çektikleri için öyle oluyo. Uykusunda da nefesini tutarmış bebekler. Benim bebeğimde de oluyo hem uyurken hem emerken
Mucizemsin21 Hafisee ay acaba dedim nefesinde mi sorun güzelde alıyor nefes emerken yapıyor bide bazen uykusunda yapıyor normalse iyi canım çok sağol 🥰
Mucizemsin21 plakayerli ay normal ozaman içim rahatladı ya ona bi zararıda yok bence sadece ses çıkarıyor ama emmeyede devam ediyor çok şükür de annelik biraz fazla evham heralde 😂