Nurrr55 ben kullandım ishal oldu iyice kıvrandı gazı çoğaldı ben evolvia ac antikolik kullanıyorum 3. Aydan beri kolay bulunmuyo fiyatıda biraz pahalı durumunuz yeterliyse kullanmanızı tavsiye ederim biz tedarikçisini bulduk ordan toplu sipariş ediyoruz