Naila0707 Merhaba,bebegimin ilk yasi yeni oldu.1yas 6gunluk.Son 1 kac aydir agiz kokusu var.Neden ola bilir bu?🥺
Ahkalbim Naila0707 Yalancı emzik koku yapıyor ener kullanıyorsa. Ben öyle buldum emziği bırakınca geçiyor verince kokuyor döngü gibi emziği değiştirdim zaten bir iki ay anca kullanıyor çok değiş yapıyorum mama içtikten sonra ağzına emizigi taktıgim için böyle oluyor
Naila0707 Ahkalbim emzik cok kullanmiyor aslinda yalniz uyurken veriyorum.Ben de mama verdikden sonra uyutuyorum emzikle gercekten ondan ola bilirmi😧
Ahkalbim Naila0707 Bende uyurken veriyorum sadece evin içinde dolanırken emez uyanınca ağzı kokuyor emziği kokla oda kokar dibi çöpe at yeniden al mama verdikten sonra su içir mama birikintisi emzige değmesin diye koku yapıyor yoksa .
Ahkalbim Emziği kaynatsam bile tekrar türüyor koku dibi çok kokuyor dibini kokla bir uc emziği sıkarak .
F-Betul Naila0707 Bunun birçok nedeni olabilir; ağız içi yara, diş, reflü, boğaz iltihabı gibi mutlaka doktora götürün.