Hmin anladim canim bende 1 bucuk ay yasadim meme reddini sonuc olarak daha almadi.InsAllah sizin miniginiz sizi tekrar emer.Cok uzuldum suan.Insan caresiz kalinca verebiliyor ben o hala gelmedim cok sukur mama iciyor.Ama bende zorda kalsaydim basvurabilirmiydim bilmiyorum.Belki biberonu begenmiyordur.Aventi cogu bebek tutuyor.Ama sizin aylarinizda da ek gidaya baslanabiliyor.Ben 5.ayda basladim saglik ocagi ebesi soyledi.Yavas yavas sebze sulari yogurt tattir demisi.Bence bir cocuk doktoruna gitmelisiniz veye saglik ocagina.Boyle yavas yavas sebze sulari.Haslayin suyunu sıkip verin tadim yapin.