minaa- öncelikle hiç stres olmayın. 1 hafta içinde çıkarsınız. Doğum öncesi lağma yapıldığı için bağırsaklarınız boştur. Zamanı gelince çıkarsınız. Benim çok dikişim vardı o yüzden doktor kabız olma demişti. Sabahları aç karnına sıcak suyun içine bal karıştırıp içtim. Hem sütüm oldu hem de kabız olmamı engelledi. Bi de bizim buralarda yeni doğum yapanların içini temizlediğini söyledikleri bir tarif var. Tereyağını ocakta eritip içine pekmez döküyorlar sonra biraz suyla açıp kaynatıyorlar. Kaşık kaşık ondan yemiştim. Bana çok iyi geldi tavsiye ederim 🥰 geçmiş olsun