03alparslan04 Metehan123 gerçekten de öyle yoksa yani kilo vericek diye korkuyorum yani zaten zor alan bir bebeğim var
03alparslan04 Fatmasagirli ayy evett sabah hele de 6 da bir başlıyor aaaa diye uyandırma sesi sanki aynılar bizde de var yani
AES-0404 03alparslan04 evet bazen çok zorlandığımız zamanlar oluyor ama RABBİM sabrını veriyor, şükürler olsun. Geçecek🙏🏻
03alparslan04 AES-0404 inşallah geçecek çabuk geçmesi dileklerimle bu günleri zamanı gelicek anı olarak hatırlıycaz zordu ama nasıl geçti diycez 🤗🙏