Prensin-annesi 3 aylık bebeğimin idrarı sarı ve kokuyor sizce neden olabilir tecrübesi olan varmı acaba sadece anne sütü alıyor ve d vitamini kullanıyorum ocean bu markaya yeni başladım siZce bundan olabilir mİ
Sevgi_azra Prensin-annesi sizde az su içiyor olabilirsiniz. Çünkü anne sütüyle besleniyor. Bence su içmeyi deneyin öncelikle, değişmiyorsa sonra su verirsin.
Mavisinannesi6064 Prensin-annesi Havalar sıcak oldugu için altında kuruyorda olabilir kaç kere degiştiriyorsunuz
SevcanEbrar Su vermiyorsanız su verin. Hava çok sıcak bebekler susuz kalıyor. Geçtiğini göreceksiniz kızımda öyleydi su verdim ertesi gün normale döndü
Prensin-annesi SevcanEbrar su hiç vermediö doktorlar 6 aya kadar sadece anne sütü diyor sık sık emziriyorum zaten uyanıkken ayrılmıyo gibi bişey
Prensin-annesi Mavisinannesi6064 gündüz sık değiştiriyorum ama geceleri çok az çiş yapıyor o yüzden sabah alıyorum